format impressió |  contrast

Fax. 934.812.770
sseliva@ccoo.cat
com accedir-hi?

Brasil, Dinamarca, França i Sud-àfrica s'han unit amb la finalitat de donar suport i promoure l'elaboració d'informes de sostenibilitat

Conferència de Rio+20, un grup de països donen suport a la promoció de les memòries de sostenibilitat

Brasil, Dinamarca, França i Sud-àfrica s'han unit en un autodenominat "amics del paràgraf 47 de la Conferència Rio+20", amb la finalitat de donar suport i promoure l'elaboració d'informes de sostenibilitat. Aquests governs consideren que cal avançar en les memòries de sostenibilitat i, en aquest sentit, han convidat Global Reporting Initiative (GRI) i el Programa de les Nacions Unides per al Medi Ambient (PNUMA) per donar-los suport. Així, consideren que la transparència i la rendició de comptes són elements clau per millorar la contribució de les empreses al desenvolupament sostenible, de manera que la realització d'aquest tipus d'informes com a pràctica habitual contribuirà a controlar l'impacte social i mediambiental d'aquestes, així com posar en valor els esforços que realitzen. La creació d'aquest grup ha tingut lloc durant l'esdeveniment "Dinamarca i Sud-àfrica mostren el camí: L'informe de Responsabilitat Social Corporativa crea una economia verda i desenvolupament sostenible", en el marc de la cimera Rio+20. En els propers mesos aquests països mantindran la reunió de llançament en la qual es coneixerà el seu àmbit de treball.

25/06/2012

Identificació