format impressió |  contrast

Fax. 934.812.770
sseliva@ccoo.cat
com accedir-hi?

La responsabilitat social corporativa (RSC) constitueix una qüestió de gran actualitat, i tant les empreses com els seus clients tendeixen a interessar-se cada vegada més per l'ètica de l'actuació empresarial

Declaració de l'OIT sobre les empreses multinacionals i la política social

Línies directrius de l´OCDE per empreses multinacionals 1976.PDF

La declaració tripartida de l’OIT sobre les empreses multinacionals i la política social (o, de forma resumida, Declaració sobre Empreses Multinacionals, DEM), va ser un document pioner quan es va aprovar en 1977. Des de llavors, ha resultat ser un instrument de gran valor en l'establiment d'un marc conformement a com les empreses d'àmbit global poden operar com a bons ciutadans corporatius del món, i en el treball de l’OIT de promoure pràctiques laborals socialment responsables.

La responsabilitat social corporativa (RSC) constitueix una qüestió de gran actualitat, i tant les empreses, com els seus clients tendeixen a interessar-se cada vegada més per l'ètica de l'actuació empresarial. Les empreses amb polítiques de RSC sòlides valoren la importància de considerar tant els factors mediambientals, com les condicions d'ocupació que ofereixen als seus treballadors, i és aquest últim aspecte al qual es refereix la Declaració sobre les empreses multinacionals per inspirar l'adopció de bones pràctiques.

16/05/2011

Identificació