contrast

sseliva@ccoo.cat
com accedir-hi?

La RSE en les memòries anuals de les empreses de l'IBEX35

El valor de la responsabilitat social de les empreses és allò que pensa la societat sobre aquestes. L'organització més representativa de la societat civil en l'àmbit de la RS és l'Observatorio de la RSC al qual pertany CCOO, i 18 organitzacions més de diferents àmbits socials, amb el suport de 8 universitats.

Consell Estatal de RSE

Llibre blanc de la RSE

Llibre Blanc de la RSE, informe de la Subcomissió Parlamentària per potenciar i promoure la responsabilitat social de les empreses. Recull 57 propostes de polítiques públiques a aplicar per les empreses i els governs

Llei d'economia sostenible