contrast

Fax. 934.812.770
sseliva@ccoo.cat
com accedir-hi?

Vídeo de la jornada sobre responsabilitat social, pimes i crisi econòmica

Amb la presència d'Esther Sánchez, secretària d'Ocupació de la Generalitat, i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, entre d'altres.

Acord a la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió en matèria de Responsabilitat Social Corporativa

En el document es recull l'interès per establir i desenvolupar un seguit d'acords i principis genèrics d'actuació en el camp de les relacions laborals i de la mateixa Responsabilitat Social de les empreses de la Corporació que permetin aprofundir en aquests àmbits juntament amb les organitzacions sindicals i que tinguin el seu reflex en la societat destinatària de les activitats que té encomanades la CCRTV.

Feu clic per veure el document

Identificació
Usuari/a Password