format impressió |  contrast

àrea de previsió social complementària

Secretaria d'Acció sindical

L'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya informa...

Plan Asociado de Pensiones de CCOO

26 de Maig 2016. Sala d'actes de la seu de CCOO. de Catalunya, Via Laietana, 16 (08003, Barcelona).

12a. JORNADA DE PREVISIÓ SOCIAL COMPLEMENTÀRIA. "PLANS DE PENSIONS D'OCUPACIÓ, UN DRET COL·LECTIU"

Foto

El passat dia 26 de maig, a la Sala d'actes de CCOO, Via Laietana, 16, 08003-BARCELONA, en sessió de mati i tarda, se ha celebrat la 12 Jornada de Previsió Social Complementària, organitzada per CCOO de Catalunya i que enguany ha portat el titol de "PLANS DE PENSIONS D'OCUPACIÓ, UN DRET COL·LECTIU"

Aquestes Jornades s'han convertit en un punt de referència per totes les persones interessades en la previsió social complementària del sistema d'ocupació. En aquesta Jornada han participat membres de comissions de control de plans i fons de pensions, entitats gestores, consultors, l'administració pública, el món acadèmic, promotors, partícips, quadres sindicals i les persones interessades en el 2on. pilar de la previsió social.

01/04/2016

Identificació