format impressió |  contrast

àrea de previsió social complementària

Secretaria d'Acció sindical

L'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya informa...

Plan Asociado de Pensiones de CCOO

Jubilació anticipada 61 anys

CCOO i UGT aconsegueixen que el Govern faci marxa enrere

FotoCCOO i UGT, durant la reunió mantinguda en el dia d'avui, juntament amb CEOE i Cepime, amb el secretari d'estat de la Seguretat Social, Tomás Burgos, han aconseguit extreure el compromís del Govern de revisar i modificar el criteri aprovat el passat de mes de juny per l'Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS) que, en la majoria dels casos, denegava l'accés a la jubilació a aquells treballadors que havent vist extingida involuntàriament la seva relació laboral abans de l'1 d'abril del 2013 acreditessin cotitzacions posteriors a aquesta data, com a conseqüència d'haver subscrit un conveni especial amb la Seguretat Social i, en altres, reduïa les quanties de les pensions a què es tenia dret.

04/09/2014

Identificació