format impressió |  contrast

àrea de previsió social complementària

Secretaria d'Acció sindical

L'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya informa...

Plan Asociado de Pensiones de CCOO

Represaliat un col·laborador de l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya

REPRESSIÓ SINDICAL ALS DELEGATS DE CCOO A CIMENTS MOLINS INDUSTRIAL

Foto A la reunió de l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya celebrada avui, 15 de gener del 2014, s'ha analitzat la repressió sindical que pateix el nostre company Lluís Ramos per part de CIMENTS MOLINS, presidida per Joan Molins Amat.

Defensem l'anàlisi, les exigències i el posicionament tant de la Unió Comarcal del Baix Llobregat com de la Federació de Construcció i Fusta de CCOO de Catalunya, expressats a la nota a de premsa feta pública pel nostre sindicat, i hi coincidim i hi donem suport.

No acceptem, rebutgem i denunciem l'actuació repressora i antidemocràtica de la direcció de Ciments Molins, sota la presidència de Joan Molins Amat. És repressora, perquè ha decidit castigar l'exercici de la llibertat sindical, i antidemocràtica, perquè tot indica que no accepta que algú pugui enfrontar-se a les seves decisions.

Manifestem la nostra solidaritat amb Lluis Ramos, col·laborador de l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya, i expressem el nostre compromís de participar en totes aquelles accions i impulsar aquelles mesures que facin possible restituir els drets del nostre company i restaurar un marc de veritable llibertat sindical a l'empresa.

Declarem la nostra solidaritat activa amb el nostre company i volem fer palès que qualsevol atac que aquest pugui patir és un atac a tots i cadascun dels que treballem amb ell, braç a braç, a CCOO.

Àrea de Previsió Social Complementària
CCOO de Catalunya

Més informacions als mitjans de comunicació.

Informatiu comarcal TV

Entrevista TV a Toni Mora