Curs de formació per a membres de les comissions de Control. “UTILITAT DE L’ATRIBUCIÓ DE RENDIMENTS I RESULTATS ALS FONS DE PENSIONS”

Dimecres 9 d’abril de 2014

L’Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya, organitza pel dimecres 9 d’abril de 2014, el curs de formació sobre “Utilitat de l’atribució de rendiments i resultats “que s’impartirà a l’aula 107 del  1er. pis de Via Laietana n º 16, 08003 Barcelona.

Aquest curs està dirigit als membres de CCOO de les comissions de control dels Plans de Pensions del sistema d’ocupació i té com objectiu la interpretació i comprensió de la informació continguda a “l’atribució de rendiments i resultats dels fons de pensions”, que està inclosa als Informe de Gestió, i permet avaluar si la gestió de les inversions realitzada per les entitats gestores és activa o no i si aporta valor afegit o no.

L’aforament màxim és de 20 alumnes. Donades les característiques de la convocatòria, la no assistència sense causa justificada ni previ avís, comportarà la impossibilitat de realitzar aquest curs en el futur.