V Trobada de Tardor per a membres de comissions de control del sistema d’ocupació.

“EL PAPER DE LES ASSEGURANCES EN EL DESENVOLUPAMENT DELS PLANS DE PENSIONS”

Galeria d’imatges.

L’Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya, dins la seva activitat formativa, organitza anualment una Trobada de Tardor, que va néixer amb l’objectiu d’aprofundir en temes concrets d’interès per a les comissions de control dels plans de pensions. En anteriors convocatòries hem tractat dels mercats i la política d’inversió (2008), de les oficines d’atenció a les persones partícips i beneficiàries (2009), l’exercici dels drets polítics per les comissions de control i les inversions socialment responsables i els UN-PRI (2010) i la crisi dels mercats financers: gestió estratègica vs gestió tàctica. (2011).

Per aquesta Trobada de Tardor, hem decidit parlar de EL PAPER DE LES ASSEGURANCES EN EL DESENVOLUPAMENT DELS PLANS DE PENSIONS, amb diferents ponències:

“Els Plans de Pensions vs. Els Contractes d’Assegurances com a instruments de previsió social complementaria
Jordi Giménez. Responsable Àrea de Previsió Social Complementaria CC.OO Cat.

“Protecció dels membres de les Comissions de Control en la realització de les seves funcions: Pòlissa de Responsabilitat Civil”.
Rosa Garcia. Directora Comercial adjunta ATLANTIS SEGUROS.

“Contracte d’assegurances com actiu per invertir-hi”.
Ignacio del Barco. Director General CPPS S.A.

“Prestacions assegurades”.
Ricardo Sánchez. Director Comercial GPP-BBVA.

“Tractament de les contingències de risc dins el Plans de Pensions del sistema d’ocupació”.
Marcos Moreno. Responsable de Consultoria ATLANTIS SEGUROS.

La V Trobada de Tardor ha tingut lloc el dia 22 de novembre de 2012, a les sales 11, 12 i 13 del 1r pis de Via Laietana 16, seu de CCOO de Catalunya a Barcelona, des de les 09.00 fins a les 14.00 hores. Per a la realització d’aquesta V Trobada de Tardor hem comptat amb la col•laboració de ATLANTIS ASSEGURANCES.