Acció formativa sobre la designació dels membres de Comissions de Control

L’Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya convoca una nova acció formativa sobre la designació dels membres de Comissions de Control, representants de partícips i beneficiaris, segons la nova normativa prevista en la Llei 27/2011. Aquesta nova acció formativa respon a la necessitat d’aclarir el procés correcte de designació estipulat per l’esmentada Llei.

Data:
Divendres 28 d’octubre de 2011
Lloc: Aula 105 del 1r pis de Via Laietana núm. 16 a Barcelona
Horari: De 10.00 a 13.00 hores (aproximadament 3 hores)

Programació:

Comptarem amb la presència de Gemma Zamora de l’Àrea Confederal com a ponent principal. Després de la seva intervenció obrirem un torn de paraules en la qual tots els assistents tindran l’oportunitat de preguntar qualsevol dubte sobre el tema i una vegada finalitzat el debat donarem per conclosa la jornada.

La convocatòria queda oberta a totes les Comissions de Control, no obstant això, i com l’aforament és limitat, preguem tingueu en compte les següents consideracions a l’hora de realitzar la inscripció:

1.- Hi una capacitat màxima per a 25 persones, per la qual cosa les primeres peticions tindran més possibilitats per accedir.

2.- Només s’acceptarà una inscripció per Comissió de Control, en el cas que haguessin places vacants es donarà la possibilitat a més membres de la mateixa Comissió de Control.

3.- La inscripció a l’acció formativa es realitzarà a través de correu electrònic, indicant nom complet, DNI, empresa i telèfon de contacte, per favor no us poseu en contacte amb altres membres de l’Àrea de Previsió Social Complementària a fi d’evitar possibles duplicitats en les inscripcions.

Per a qualsevol altra informació que necessiteu amb referència a l’acció formativa, podeu contactar dilluns i dimarts amb el despatx de l’Àrea de Previsió Social Complementària de la Secretaria de Negociació Col•lectiva, i tots els dies a través del correu electrònic.