contrast

àrea de previsió social complementària

Secretaria d'Acció sindical

L'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya informa...

Plan Asociado de Pensiones de CCOO

Xarxes de Responsabilitat Social

Consell Estatal de Responsabilitat de les Empreses

REIAL DECRET, pel qual es crea i regula el Consell Estatal de Responsabilitat Social de les Empreses.

La Comissió Europea entén la Responsabilitat Social de les Empreses com "la integració voluntària, per part de les empreses, de les preocupacions socials i mediambientals en les seves operacions empresarials i les seves relacions amb els seus interlocutors". Aquest concepte es defineix per primera vegada en l'àmbit europeu en el Llibre Verd de juliol de 2001 "Fomentar un marc europeu per a la Responsabilitat Social de les Empreses", que encunya posteriorment en la Comunicació de juliol de 2002 relativa a "la responsabilitat social de les empreses: una contribució al desenvolupament sostenible" i en la Comunicació de març de 2006 "posar en pràctica l'associació per al creixement i l'ocupació: fer d'Europa un pol d'excel•lència de la responsabilitat social de les empreses".

Llibre Blanc del Congrés dels Diputats

Publicació en el Butlletí Oficial de les Corts Generals de l'acord de la Comissió de Treball i Assumptes Socials, relatiu a l'Informe de la Subcomissió per potenciar i promoure la responsabilitat social de les empreses, aprovat per unanimitat en la seva reunió del passat dia 27 de juny de 2006.

Identificació
Usuari/a Password