contrast

àrea de previsió social complementària

Secretaria d'Acció sindical

L'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya informa...

Plan Asociado de Pensiones de CCOO

Notícies i documents

Enllaç amb la web de Responsabilitat Social de Comfia CCOO on el seu responsable, Jose Carlos Gonzalez, publica diàriament notícies i articles relacionats amb les inversions socialment responsables, la responsabilitat social i altres temas interessants.

L'exercici dels drets polítics per les comissions de control

Foto
El passat 24 de novembre, l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya ha organitzat la III Trobada de tardor de comissions de control de plans de pensions a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16).

»més informació

La ISO 26000 de Responsabilitat Social serà publicada el 1r de novembre

FotoDesprés de més de sis anys de treball, i després de l'última votació realitzada entre agost i setembre, l'estàndard internacional de la ISO en matèria de Responsabilitat Social serà llançat, tal com estava previst, abans que acabi 2010, el proper dilluns 1 de novembre. Els experts i observadors de Red Puentes promouen una plataforma d'observació de la implementació de la guia des de la societat civil.  »més informació

La Llei d'Economia Sostenible lliura el primer assalt en les Corts

Foto El suport estable del PNB al Govern li ha retornat el somriure a José Luis Rodríguez Zapatero. Ahir va aconseguir treure endavant al Congrés el seu projecte estrella de la legislatura, la Llei d'Economia Sostenible, després d'aconseguir el suport dels nacionalistes bascos i canaris per derrotar les cinc esmenes de totalitat defensades per la resta de l'oposició.

»més informació

Quadern d'Informació Sindical núm. 15
IBEX 35: Govern Corporatiu i indicadors GRI (LA-1/LA-14) 2008, Juntes d'accionistes 2009

Aquesta és la tercera edició de l'informe anual sobre el bon govern de les empreses de l'IBEX 35, que en les seves edicions anteriors es va centrar en el grau d'implantació en les principals empreses espanyoles d'estàndards bàsics de bon govern corporatiu. En aquest nou Quadern d'Informació Sindical hem continuat amb l'esforç per incrementar la visió sobre el desenvolupament de la Responsabilitat Social Empresarial a través dels criteris bàsics, generalment acceptats, d'anàlisis per al foment de la Inversió Socialment Responsable; és a dir, criteris socials, mediambientals i de bon govern corporatiu.

Els grups de treball del Consell Estatal de RSE inicien les sessions

Els grups de treball creats per la Comissió Permanent del Consell Estatal de Responsabilitat Social de les Empreses han començat avui les seves sessions. El primer en reunir-se ha estat el qual s'ocupa de "Transparència, comunicació i standards dels informes i memòries de sostenibilitat".
(més informacio)

El negoci de la responsabilitat

El llibre -en el qual ha col•laborat la Universitat del País Basc- aprofundeix en les polítiques de RSC concebudes com un instrument de les empreses "per a reforçar la seva imatge de marca, millorar el seu prestigi, diluir les crítiques sobre els seus impactes socials i mediambientals i obrir noves línies de negoci". (més informació)

Identificació