contrast

àrea de previsió social complementària

Secretaria d'Acció sindical

L'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya informa...

Plan Asociado de Pensiones de CCOO

Agències de rating de sostenibilitat

Les agències de ràting i els estàndards globals per les agències

Les agències de ràting tenen una xarxa de contactes amb inversors institucionals, entitats gestores, empreses i la ciutadania en general. La seva missió és analitzar les empreses respecte a les seves relacions amb clients i subministradors, la gestió del medi ambient, les comunitats on actuen, la transparència amb el seu govern corporatiu i, sobretot, les relacions laborals pròpies i els impactes dels seus subministradors. Les seves conclusions són públiques i serveixen per construir Carteres d'Inversió. A banda, existeixen els Índexs Borsaris i els Estàndards Globals que proporcionen una eina tant per a empreses com per a agències.

Més informació de l'utilització dels Estàndards Globals (Pacte Mundial, ISO, etc.) per les agències de sostenibilitat.

Principals agències de ràting i sostenibilitat

Vigeo
L’accionariat d’aquesta agència inclou entitats financeres i de RSE, així com sindicats i ONG’s. Va ser creada per l’anterior secretària general del sindicat francès CFDT. És molt activa en els seus informes d’empreses.

Eiris
Són experts en la recerca i en l’anàlisi de la ISR, donen els seus serveis a inversors institucionals i entitats gestores.

Ecologia i desenvolupament – (SIRI)
ECODES és una organització independent i sense ànim de lucre que actua a favor del desenvolupament sostenible.

Més informació d’aquestes i d’altres agències de ràting

Identificació
Usuari/a Password