contrast

àrea de previsió social complementària

Secretaria d'Acció sindical

L'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya informa...

Plan Asociado de Pensiones de CCOO

Jornades

IX Trobada de tardor de l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya

El passat 10 de novembre, a les sales 11, 12 i 13 del primer pis de Via Laietana, 16 (08003, Barcelona), s'ha celebrat la IX TROBADA DE TARDOR per a membres de comissions de control de plans de pensions del sistema d'ocupació, organitzada per l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya.

12a. JORNADA DE PREVISIÓ SOCIAL COMPLEMENTÀRIA. "PLANS DE PENSIONS D'OCUPACIÓ, UN DRET COL·LECTIU"

El passat 26 de maig, a la Sala d'actes de CCOO, Via Laietana, 16, 08003-BARCELONA, en sessió de mati i tarda, se ha celebrat la 12 Jornada de Previsió Social Complementària, organitzada per CCOO de Catalunya i que enguany ha portat el titol de "PLANS DE PENSIONS D'OCUPACIÓ, UN DRET COL·LECTIU"

II JORNADA DE RESPONSABILIDAD SOCIAL EN LA EMPRESA E INVERSIÓN SOCIALMENTE RESPONSABLE EN LOS PLANES DE PENSIONES DEL SISTEMA DE EMPLEO.

La Confederación Sindical de Comisiones Obreras y la Comisió Obrera Nacional de Catalunya han organizado la II Jornada sobre "Responsabilidad Social en la Empresa e Inversión Socialmente Responsable" que se ha celebrado el jueves 3 de diciembre de 2015, en la sala de actos de la sede de CC.OO. de Catalunya, Via Laietana, 16 (08003, Barcelona).

VIII Trobada de Tardor

El dia 12 de novembre del 2015, se ha celebrat la VIII Trobada de Tardor al local de CCOO, sala 11 (Via Laietana, 16, 1r pis, de Barcelona).

11a Jornada de Previsió Social Complementària

El dia 28 de maig de 2015 se ha celebrat l'11a. Jornada de Previsió Social Complementària, organitzada per CCOO de Catalunya. Com a les anteriors edicions, ha sigut un punt de trobada dels diferents stakeholder del sector, és a dir, dels actors interessats en el desenvolupament de la previsió social complementària: membres de comissions de control de plans de pensions del sistema d'ocupació, promotors i quadres sindicals, consultors, entitats gestores i d'altres persones i professionals interessats en la previsió social.

VII Trobada de tardor

El dia 25 de novembre del 2014, hem celebrat la VII Trobada de tardor al local de CCOO, sales 11, 12 i 13, del primer pis de Via Laietana, 16, de Barcelona.

10.a Jornada de Previsió Social Complementària

L'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya ha celebrat el 5 de juny de 2014, al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), Montalegre, 5, 08001- Barcelona, la seva 10a Jornada anual. Com a les convocatòries anteriors, la nostra 10ª. Jornada de Previsió Social Complementària pretén ser un punt de trobada dels diferents "stakeholders" del segon pilar de la previsió social, contribuint a la construcció d'un espai de relació i intercanvi entre ells.

VI Trobada de Tardor

Celebrat el 21 de novembre del 2013. Sala 11 i 12 de CCOO de Catalunya. Via Laietana, 16. 08003 - Barcelona

9a Jornada de Previsió Social Complementària

El passat dia 30 de maig, a la sala d'actes de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16 (08003 Barcelona), hem celebrat la 9a Jornada de Previsió Social Complementària, cita anual per a les comissions de control dels plans de pensions d'ocupació.

V Trobada de Tardor per a membres de comissions de control del sistema d'ocupació.

“EL PAPER DE LES ASSEGURANCES EN EL DESENVOLUPAMENT DELS PLANS DE PENSIONS” Organitzada per l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO (22 de novembre de 2012).

8a JORNADA DE PREVISIÓ SOCIAL COMPLEMENTÀRIA

L'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya va organitzar la 8a Jornada anual, el 24 de maig de 2012, a la sala d'actes de CCOO de Catalunya, Via Laietana núm. 16, 08003 Barcelona.

IV Trobada de Tardor per a membres de comissions de control del sistema d'ocupació

Crisi dels mercats financers: gestió estratègica vs gestió tàctica. Organitzada per l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO (24 de novembre de 2011).

4t Fòrum de Comissions de Control

El proper 19 d'octubre la Comissió de Control del Pla de Pensions dels empleats de la Caixa organitza el 4t Fòrum, que se celebrarà a CosmoCaixa, amb un programa que abordarà els temes de la reforma de pensions, la inversió responsable i la gestió de les inversions. Us oferim els enllaços per accedir a la presentació del 3r Fòrum, al full d'inscripció per poder-hi assistir i al programa de l'acte

VII Jornada Confederal de Previsió Social Complementària

El passat 16 de juny es va celebrar la VII Jornada Confederal de Previsió Social Complementària a l'Escola Sindical Juan Muñiz Zapico de Madrid.

7a JORNADA DE PREVISIÓ SOCIAL COMPLEMENTÀRIA

El 31 de maig de maig de 2011 ha tingut lloc la 7a Jornada que anualment organitza l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya. Enguany s'ha centrat en temes sobre els plans de pensions a Europa i el desenvolupament dels plans de pensions a Espanya a través de la negociació col·lectiva

III Trobada de tardor per a membres de comissions de control del sistema d'ocupació

L'exercici dels drets polítics per les comissions de control

3r Fòrum de Comissions de Control

El proper 28 d'octubre la Comissió de Control del Pla de Pensions dels empleats de La Caixa organitza el 3er Foro que es celebrarà a CosmoCaixa amb un programa que abordarà els temes de la reforma de pensions, la inversió responsable i l'adaptació a l'entorn. Us oferim els enllaços per accedir a la presentació del 3er Foro, al full d'inscripció per poder-hi assistir i al programa de l'acte

6a JORNADA DE PREVISIÓ SOCIAL COMPLEMENTÀRIA

El 31 de maig passat, s'ha celebrat la 6a Jornada que anualment organitza L'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya. Enguany s'ha tractat amb profunditat de la revisió del Pacte de Toledo i la reforma del sistema de pensions.

II Jornades de tardor per a membres de comissions de control del sistema d'ocupació

Les oficines d'atenció a les persones partícips i beneficiàries

La Xarxa Espanyola del Pacte Mundial presenta a Madrid i Barcelona la iniciativa Principles for Responsible Investment (PRI) sobre inversió responsable

El Pacte Mundial promou la Inversió Responsable a través dels PRI

VI JORNADES DE TREBALL SOBRE PREVISIÓ SOCIAL COMPLEMENTÀRIA DE LA CS DE CCOO

Panel 1. -LA PREVISIÓ SOCIAL COMPLEMENTÀRIA EN UN ENTORN DE CRISI DELS MERCATS FINANCERS. Panel 2. -LA INVERSIÓ SOCIALMENT RESPONSABLE EN ELS SISTEMES DE PENSIONS COMPLEMENTÀRIES D'OCUPACIÓ. UNA PERSPECTIVA SINDICAL

5a JORNADA DE PREVISIÓ SOCIAL COMPLEMENTÀRIA

El dia 14 de maig de 2009 es va celebrar la cinquena jornada de Previsió Social Complementària amb la participació de moltes comissions de control i convidats. Podeu consultar les intervencions d'alguns dels ponents, fotos i vídeos d'aquesta jornada.

4a JORNADA DE PREVISIÓ SOCIAL COMPLEMENTÀRIA

Jornada per a membres de comissions de control de plans de pensions del sistema d'ocupació celebrada el 27 de maig de 2008

3a JORNADA DE PREVISIÓ SOCIAL COMPLEMENTÀRIA

Jornada sobre situació i perspectiva dels plans de pensions del sistema d'ocupació celebrada el 7 de març de 2007