contrast

àrea de previsió social complementària

Secretaria d'Acció sindical

L'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya informa...

Plan Asociado de Pensiones de CCOO

Generalitat de Catalunya

Amb l'objecte d'articular un sistema de prestacions socials complementàries, la Generalitat de Catalunya ha posat en funcionament, des del 24 de novembre de 2005, el Pla de pensions d'ocupació de promoció conjunta de l'àmbit de la Generalitat de Catalunya, fruit de l'acord entre els representants de l'Administració i els sindicats en la Mesa general de la Funció Pública.

Aquest Pla de pensions es regeix pel que disposa el Reglament d'especificacions, pel que estableix el Text refós de la Llei de regulació dels plans i fons de pensions, aprovat pel Reial decret legislatiu 1/2002, de 29 de novembre, pel Reglament de plans i fons de pensions, aprovat pel Reial decret 304/2004, de 20 de febrer, i per altres disposicions que siguin d'aplicació.

web de la Generalitat de Catalunya del Pla de Pensions per al seu personal

Presentacio de CCOO del Pla de Pensions