contrast

àrea de previsió social complementària

Secretaria d'Acció sindical

L'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya informa...

Plan Asociado de Pensiones de CCOO

Administració General de l'Estat

Informació del Pla de Pensions de l'Administracion General de l'Estat.

El Pla de Pensions d'Ocupació de l'AGE té com objectiu assolir una taxa de substitució el més propera possible al 100% del salari en actiu, aquest i no un altre, és l'objectiu. I aquí existeix un marge més que suficient per cobrir, si es té en compte que la pensió mitja en l'àmbit del sector i en els diferents règims de protecció existents, va des del 55% al 90%, del salari en actiu, depenent dels grups de titulació.
Per a complir aquest propòsit, l'instrument més adequat és la negociació i adopció de nous compromisos a través dels Plans de Pensions d'Ocupació, figura incentivada fiscalmente i que permet enriquir els continguts de la negociació col•lectiva, incorporant avantatges per a les parts i que, a més, resulten d'interès general: les masses d'estalvi líquid són un component fonamental per a la generació d'inversió productiva i per tant d'ocupació i riquesa social.

web de la Comissió de Control

Identificació