Taula rodona “Sense memòria històrica no hi ha democràcia”

Dilluns, 13 de maig, a les 12 hores, a l’Espai l’Assemblea de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani)

Els dies 13 i 14 de maig, la Federación Estatal de Pensionistas y Jubilados de CC.OO. organitza les jornades antifeixistes de Barcelona, que serviran per conèixer espais emblemàtics de la lluita antifeixista durant la Guerra Civil espanyola tant a Barcelona com a les Terres de l’Ebre.

Entre diversos actes (https://www.ccoo.cat/pdf_documents/2019/jornadas_antifascistas.pdf), la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya organitzarà dilluns la taula rodona “Sense memòria històrica no hi ha democràcia”, on participaran les organitzacions sindicals convidades UCR, CGT i SPICGIL.

Es farà el dilluns 13 de maig, a les 12 hores, a l’Espai Assemblea de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona).

Donarà la benvinguda Miquel Lluch, secretari general de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, i Jaume Huguet, responsable d’Internacional de la Federación Estatal de Pensionistas y Jubilados de CC.OO., conduirà l’acte: saludaran els representants d’UCR, CGT i SPICGIL. Llavors intervindran Miquela Albarello, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya; Rosa Sans, directora de la Fundació Cipriano García-CCOO de Catalunya; Carles Vallejo, president de l’Associació d’Expresos Polítics de Catalunya, i Julián Gutiérrez, secretari de la Federación Estatal de Pensionistas y Jubilados de CC.OO. Tancarà l’acte Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de maig de 2019