CCOO fa una crida a participar a les manifestacions de demà en defensa del sistema públic de pensions

Demà dissabte, 14 d’abril: a Barcelona, a les 11 hores, des de la plaça Urquinaona, amb la participació de Javier Pacheco, secretari general del sindicat

Demà dissabte, 14 d’abril, CCOO de Catalunya i la seva Federació de Pensionistes i Jubilats convoquen, juntament amb UGT de Catalunya, diferents manifestacions per unes pensions dignes i fan una crida a participar-hi.

A Barcelona la manifestació s’iniciarà a les 11 hores des de la plaça Urquinaona en direcció a Via Laietana cap a la seu de Correos, i hi assistirà Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, que atendrà els mitjans de comunicació que ho requereixin a les 10.30 hores a la ronda de Sant Pere cantonada amb plaça Urquinaona.

A més, també es faran altres mobilitzacions a:
Girona, 12 hores (plaça de la Independència)
Tarragona, 12 hores (plaça de la Font)
Lleida, 12 hores [concentració a la plaça de la Pau (davant de la Subdelegació del Govern central)]
Manresa, 18.30 hores [Oficines de l’Institut Nacional de Seguretat Social (c/Bruc, 138-140)]
Vic, 18 hores (plaça de l’Estació)
Vilanova i la Geltrú, 12 hores (plaça de la Vila)

Més informació a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 d’abril de 2018

Agenda:
Dissabte, 14 d’abril, de 2018