La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO es concentra de nou per a la revaloració de les pensions

Demà dimarts, 6 de març, a les 10.30 hores, davant la Delegació del Govern a Catalunya (c/ Mallorca amb c/ Roger de Llúria, de Barcelona)

Davant l’insuficient increment del 0,25% de les pensions per a l’any 2018 per part del Govern central, la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya torna a concentrar-se per a la seva revaloració i per al manteniment del sistema públic de pensions.

Amb el lema “Per un treball digne, per unes pensions dignes. No al 0,25%”, CCOO, conjuntament amb la UGT i la Plataforma Unitària de la Gent Gran, impulsa concentracions els dies 6 i 15 de març.

La primera d’aquestes concentracions, doncs, es farà demà dimarts, 6 de març, a partir de les 10.30 hores, davant la Delegació del Govern a Catalunya (c/ Mallorca amb c/ Roger de Llúria, de Barcelona), per reclamar pensions dignes, molt especialment per a les dones (davant de la proximitat del 8 de Març).