Concentració a Barcelona per la millora de les condicions de vida de la gent gran

Demà divendres, 30 de setembre, a les 10.30 hores, davant la Delegació del Govern

Davant la proximitat del Dia Internacional de la Gent Gran (1 d’octubre), la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, juntament amb altres sindicats i dins de la Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya, realitzarà una concentració per la millora de les condicions de vida de la gent gran.

Tindrà lloc demà divendres, 30 de setembre, a partir de les 10.30 hores, davant la Delegació del Govern a Barcelona (c/Mallorca, 278, amb c/Roger de Llúria), i es lliurarà un manifest per exigir als governs català i central actuacions urgents en benefici de les condicions de vida de les persones grans.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de setembre de 2016