CCOO de Lleida organitza unes jornades per parlar i debatre sobre els drets de les persones pensionistes i jubilades

Dies 31 de maig i 1 de juny, a Lleida

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Lleida ha organitzat per al 31 de maig i l’1 de juny unes jornades d’àmbit català relacionades amb les pensions i el sindicalisme de les persones jubilades. Hi assistiran aproximadament 40 persones de CCOO d’arreu de Catalunya i una representació de la Federació de Pensionistes estatal, encapçalada per Julián Gutiérrez del Pozo, que n’és el secretari general.

S’aprofitaran aquests dos dies per presentar la campanya estatal “Els drets es conquereixen i es defensen”, adreçada a defensar el nostre malmès Estat del benestar. La campanya té tres eixos principals, el primer reclama garantir el sistema públic de pensions i el Fons de Reserva de la Seguretat Social; el segon, blindar els drets socials i garantir l’atenció a tots els dependents; i, el tercer, reclama revertir les retallades i garantir la qualitat del sistema públic de salut. Pel que fa a l’àmbit intern del sindicat, durant les jornades, es parlarà i es debatrà sobre la doble adscripció afiliativa dels jubilats i jubilades.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de maig de 2016