Èxit de participació a l’assemblea-ponència sobre el Sistema de Pensions i Protecció Social

L’assemblea convocada per la Federació de PP i JJ de CCOO de Catalunya va omplir al complet la Sala d’actes del Sindicat

Dijous passat, dia 19 de novembre, la Federació de PP i JJ de CCOO de Catalunya vam realitzar una assemblea-ponència, relacionada amb el Sistema de Protecció Social i les pensions, la seva situació actual i propostes de futur.

Miquel Lluch, secretari general de la Federació de Catalunya, va presentar i moderar les intervencions. Julián Gutiérrez i Carlos Bravo van explicar, davant un important nombre d’afiliats/des que omplien al complet la sala d’actes de CCOO de Catalunya (més de 280), les activitats i accions que duem a terme la Federació de Pensionistes en l’àmbit estatal.

Carlos Bravo va exposar amb claredat la situació actual del sistema de pensions, fent una exposició introductòria de totes les vertebracions del sistema de protecció social i del seu sistema de finançament i sistema de repartiment.

Es va mantenir la bandera reivindicativa, mantenint el lema “Els Drets es Guanyen i es Defensen”.

Després de la intervenció de Carlos Bravo i de Julián Gutiérrez, es va obrir un interessant torn de preguntes que es van realitzar per escrit i 4 intervencions a viva veu. Tots els dubtes van ser contestats per la taula.

Ens van acompanyar en l’acte el secretari general de la CS de la CONC, Joan Carles Gallego, que va realitzar la cloenda de l’acte, i una representació de diverses federacions d’actius i de la Secretaria de Polítiques Socials de la CS de la CONC.