La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO participa a la Fira Gran del 2015

Del 4 al 7 de juny del 2015 a les Drassanes de Barcelona

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya tindrà un estand informatiu a la Fira Gran del 2015, el 17è Saló de la Gent Gran de Catalunya, que se celebra del 4 al 7 de juny a les Reials Drassanes de Barcelona, Sala Marquès de Comilles, de 10 h a 20 h. Com en anys anteriors, la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO serà present a l’estand B1.

Mitjançant aquest punt d’Informació, CCOO vol explicar la situació i les demandes de la gent gran a Catalunya: com són necessaris els recursos disponibles per a la gent gran, sotmesos a una important reducció, des de fa anys, per efecte de les polítiques d’austeritat. Polítiques que han agreujat la desigualtat social i econòmica de la població i que afecten especialment la gent gran.

Barcelona, 3 de juny de 2015