Presentat l’informe “Observatori Social de la Gent Gran 2014. Per a un envelliment actiu”

Elaborat per la Federación de Pensionistas y Jubilados de CCOO

El dimecres 26 de novembre de 2014, la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya ha presentat en roda de premsa el document “Observatori Social de la Gent Gran 2014. Per a un envelliment actiu”, elaborat per la Federación de Pensionistas y Jubilados de CCOO, que denuncia la difícil situació a la qual s’enfronten avui dia les persones grans a Espanya i a Catalunya.

Feu clic per veure:
– El document “Observatori Social de la Gent Gran 2014. Per a un envelliment actiu”
– Les notes sobre l'”Observatori Social de la Gent Gran 2014. Per a un envelliment actiu”
– El document Pensions en vigor a 1 de setembre de 2014
– La notícia ‘CCOO de Catalunya denuncia que empitjoren les condicions de vida de les persones grans’ (26-11-2014)
– Les declaracions de Julián Gutiérrez, secretari general de la Federación estatal de Pensionistas y Jubilados de CCOO, Jaume Huguet, secretari general de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, i Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa del dimecres 26 de novembre de 2014

Més informació a la web de la Federación estatal de Pensionistas y Jubilados de CCOO.