Campanya contra la reforma de les pensions impulsada pel Govern central

CCOO, contra una iniciativa que suposarà la pèrdua de poder adquisitiu

El Govern del PP està impulsant una reforma de les pensions. Des de CCOO ens hi oposem perquè suposarà una pèrdua molt notable del poder adquisitiu dels pensionistes.

Per això, a les accions de protesta fetes a l’octubre per la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya (com la concentració a Barcelona del passat 18 d’octubre de 2013), o les conferències de la Fundació Cipriano García-CCOO de Catalunya (com Els Dilluns del Cipri del passat 21 d’octubre de 2013 o Els Dilluns del Cipri del passat 18 de novembre de 2013), hem d’afegir-hi diferents actes i xerrades informatives organitzats pel sindicat arreu del territori:

– 4 de novembre, 11’00h, al Centre Cultural Terrassa de Terrassa (Rambla d’Egara, 340): assemblea amb Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; Ramón Górriz, secretari d’Acció Sindical de la Confederació Sindical de CCOO; Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental; i Montse Ros, secretària general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya.
– 4 de novembre, 16’30h, al local de CCOO a Mataró (C. Castaños, 120): xerrada sobre prestacions per atur i pensions a Mataró, amb Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia de CCOO de Catalunya.
– 6 de novembre, a l’Hospitalet de Llobregat: seminari sobre prestacions per atur amb Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia de CCOO de Catalunya.
– 7 de novembre, a Pineda de Mar: xerrada sobre pensions amb Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia de CCOO de Catalunya.
-.12 de novembre, a Santa Coloma de Gramenet: seminari sobre prestacions per atur amb Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia de CCOO de Catalunya.
– 19 de novembre, 19’00h, a la Sala Auditori Plana de l’Om de Manresa: xerrada ‘El futur de les nostres pensions, els pensionistes reclamen’ amb Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia de CCOO de Catalunya.

Finalment, destaquem que el programa de CCOO a Televisió de Catalunya que s’emet la nit del 10 a l’11 de novembre pel Canal 33, també tracta aquest tema.