Les federacions de pensionistes de CCOO i UGT es concentren contra la reforma de les pensions impulsada pel Govern central

Demà divendres, 18 d’octubre, a les 10.30 h, davant de la Delegació del Govern a Barcelona

Les federacions de pensionistes i jubilats de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya han convocat una concentració a Barcelona, davant de la Delegació del Govern (C/Mallorca, 278, amb C/Roger de Llúria), demà divendres, 18 d’octubre, a les 10.30 h, en contra de la reforma de les pensions impulsada pel Govern central.

Aquesta acció, en què es lliurarà el manifest contra l’aprovació de la reforma de les pensions, forma part d’una campanya de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya contra la reforma, com ho va ser la concentració davant del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya del passat dia 11 d’octubre (impulsada per la Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya), o l’assemblea sobre el futur de les pensions celebrada ahir a la seu del sindicat a Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 d’octubre de 2013

Agenda:
Divendres 18 d’octubre de 2013
a les 10.30 hores
Delegació del Govern (C/Mallorca, 278, Barcelona)