Pròxima Assemblea General Informativa

El proper 13 de febrer a les 10 del matí al Saló d’Actes de CCOO, a Via Laietana 16, Barcelon, tindrà lloc la Assemblea General Informativa de la nostra Federació, amb  els següents temes:

Judici fixat a Barcelona el 14 de febrer per la congelació de les Pensions el 2011.

Reclamació per la revisió de l’IPC 2,9 %, de 2012, i la seva incorporació a la base de càlcul per a l’increment de 2013.

Propostes de modificació de la llei sobre actualització de pensions.

Hi intervindran:

Juli Rius, assessor de Seguretat Social de la Federació de Pensionistes i Jubilats de Catalunya.

Cristina Faciaben, responsable de l’àrea social de la CONC.

Carlos Bravo, responsable de S. Social i Prevenció Social complementària de la CS de CCOO, i representant en la comissió permanent del Pacte de Toledo.

Julián Gutiérrez, secretari general de la Federació de PP. i JJ. estatal.

Com sabeu, l’any 2011 el Govern del PSOE i el 2012 el Govern del PP han incomplert la recomanació del Pacte de Toledo i recollida en la llei, que és el manteniment del poder adquisitiu de les pensions, fent cas omís de totes les promeses electorals, i en ambdós casos amb el suport manifest de CiU.

En totes dues ocasions CCOO estem exercint la denúncia en diverses manifestacions  al carrer i també davant dels tribunals de justícia i el Tribunal Constitucional.

És per això que et convoquem per a un acte informatiu que tractarem aquestes situacions, així com les propostes efectuades pel Govern del PP en el Congrés dels Diputats, per a corregir l’actualització de les pensions amb una fórmula que modifica l’actual vinculació a l’IPC anual, així com les jubilacions anticipades.

Per la importància d’aquesta assemblea demanem un esforç militant perquè sigui un èxit de participació.