La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya emprendrà accions judicials contra la congelació de les pensions contributives

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya ha decidit emprendre una acció administrativa i, si es dóna el cas, judicial, contra la congelació de les pensions contributives corresponent al 2011.

Aquesta reclamació afecta els afiliats al sindicat que cobrin una pensió del sistema de la Seguretat Social amb anterioritat al 31 de desembre de 2010 i l’import de la qual estigui per damunt del mínim. No afectaria, per tant, els que cobren el SOVI, la pensió mínima o els pensionistes no contributius, perquè la seva pensió ja es va veure incrementada en el seu dia.

La Federació de Pensionistes i Jubilats està recollint ara mateix les dades de les persones que es vulguin afegir a la demanda, que tenen temps per fer-ho fins al 15 de novembre.

Més informació al telèfon de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya: 93.481.27.69.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 de novembre de 2011