Les federacions de Pensionistes de CCOO i UGT, contra la retallada de drets

En els últims temps estem assistint a una retallada dels drets laborals i socials adquirits fruit del diàleg, la pressió sindical i social. Considerem que les persones grans amb aquest o amb qualsevol altre Govern hem de demostrar el nostre rebuig; altres polítiques són possibles.

El dia 18 de desembre assistirem a la manifestació de protesta; les persones grans tindrem la nostra pròpia pancarta amb el lema “Avanços socials sí; retallades socials no”.

Aquells/es que considereu participar-hi, us convoquems a la manifestació del dissabte 18 de desembre a Barcelona, a les 16.30 hores al c/Balmes amb c/Pelai.

Les Federacions de Pensionistes de CCOO i UGT hem elaborat un manifest de recolzament a aquestes mobilitzacions:
manifest en català
manifest en castellà