CCOO i UGT mobilitzen a Barcelona milers de persones contra el “pensionazo”

Manifestació del 23 de febrer

CCOO i UGT mobilitzen a Barcelona milers de persones contra el ”pensionazo”, proposta del Govern, que vol elevar l’edat de jubilació als 67 anys i altres reformes que retallen els drets dels treballadors.

La nostra federació va estar en la manifestació amb una pancarta reivindicativa i una nodrida representació d’afiliats/es.
El Periódico de Catalunya destaca en la seva edició d’avui, dia 24, l’àmplia presència de jubilats. A pesar que el retard de l’edat de jubilació en dos anys no afecta els treballadors ja retirats, van mostrar l’alta sensibilitat que té el col•lectiu davant qualsevol canvi en la Seguretat Social i demanda millores en les pensions que perceben en l’actualitat.

La bona resposta dels jubilats dels mateixos sindicats i altres associacions que es van adherir a la protesta de CCOO i UGT, així com els manifestants espontanis no directament vinculats als sindicats, van ser dues de les claus de la influència massiva, segons els organitzadors.