Reunió i roda de premsa dels comitès de Nissan i el secretaris generals de CCOO, UGT, USOC i CGT sobre l’estat dels projectes de reindustrialització de les plantes catalanes

El dilluns 26 d’abril, a las 9.30 h, els comitès d’empresa de Nissan i els secretaris generals de Catalunya de CCOO de Catalunya, UGT de Catalunya, USOC i CGT, Javier Pacheco, Camil Ros, Maria Recuero i Ermengol Gassiot, respectivament, mantindran una reunió per analitzar la situació de la mesa de reindustrialització.

A les 11.30 h, un cop finalitzada la reunió, els comitès d’empresa de Nissan i els secretaris generals dels quatre sindicats explicaran en roda de premsa, de forma telemàtica (ZOOM https://zoom.us/j/94851854778?pwd=aXFBT2pBWXZFWktnYnBvV2hRRWFEQT09) les seves valoracions sobre la reunió i el procés de reindustrialització de les plantes de Nissan de Catalunya.

Els comitès de Nissan volen deixar clar que el conflicte encara no s’ha acabat i que els acords signats l’agost passat no estaran complerts fins que s’aconsegueixi la reindustrialització de les plantes de Nissan.

La roda de premsa comptarà amb les intervencions d’un portaveu de cada un dels sindicats.

Per motius de seguretat, la roda de premsa és totalment telemàtica a través de l’enllaç de ZOOM