CCOO celebra el 8 de Març amb el lema “Som dones, som essencials”

CCOO de Catalunya ha celebrat avui el 8 de Març, Dia Internacional de la Dona Treballadora, amb el lema “Som dones, som essencials” a diverses poblacions de tot Catalunya.

Els actes del sindicat s’han centrat aquest matí en l’acció reivindicativa “Pintem els carrers de lila” i la lectura del manifest del sindicat, que destaca el valor de l’essencialitat de les tasques de cura de les persones i de sostenibilitat de la vida. Aquests treballs, que no es poden fer a distància, corresponen a professions molt feminitzades, com les de sanitàries, netejadores, personal de geriatria, dependentes de supermercat, treballadores de la llar i moltes altres. Unes tasques que són molt exigents tant mentalment com físicament.

Feu clic per veure l’àlbum de fotos del 8-M de 2021