Els decrets que regulen els plans d’igualtat i la igualtat retributiva entre dones i homes

CCOO ha elaborat una guia sobre els decrets llei que regulen els plans d’igualtat i la igualtat retributiva entre homes i dones, dues noves eines per continuar avançant en les polítiques d’igualtat en l’àmbit laboral.

• Reial decret 901/2020, de 13 d’octubre, pel qual es regulen els plans d’igualtat i el seu registre i es modifica el Reial decret 713/2010, de 28 de maig, sobre registre i dipòsit de convenis i acords col·lectius de treball.
  • Reial decret 902/2020, de 13 d’octubre, d’igualtat retributiva entre dones i homes.

Tots dos decrets són fruit de les negociacions en l’àmbit del diàleg social que van finalitzar amb acord entre els ministeris de Treball, Economia Social i d’Igualtat i els sindicats CCOO i UGT. Les organitzacions empresarials participants a les negociacions no van signar l’acord.

Feu clic per veure la guia ‘Dues noves eines per continuar avançant en les polítiques d’igualtat en l’àmbit laboral’