Nova mobilització del transport sanitari

Demà, a les 10.30 hores, davant la seu del SEM a l’Hospitalet de Llobregat

Continuen les mobilitzacions del col·lectiu de treballadores i treballadors del sector del transport sanitari a Catalunya.

CCOO i els altres sindicats convocants reclamen poder establir un calendari per als propers anys amb la finalitat d’elaborar un pla per equiparar progressivament les condicions laborals del personal de transport sanitari a les del personal del sistema d’emergències mèdiques.

També reclamen la retirada de la totalitat de tots els expedients disciplinaris i les respectives sancions aplicades per part de les empreses privades durant el període de vaga.

En defensa d’aquestes dues raons, CCOO i els altres sindicats convoquen a la concentració que tindrà lloc davant de la seu del SEM, carrer de Pablo Iglesias, 101-115, de l’Hospitalet de Llobregat, demà dijous, 3 de desembre, a les 10.30 hores, amb la finalitat d’aconseguir una taula de negociació que permeti un acord.