CCOO de Catalunya organitza una Jornada sobre la negociació col·lectiva en temps de pandèmia

Demà divendres, 27 de novembre

Estem immersos en una situació de crisi sanitària que ha afectat de manera substancial els processos de la negociació col·lectiva en totes les seves vessants i que ha obligat a redefinir pràctiques i prioritats.

Demà divendres, 27 de novembre, CCOO de Catalunya celebra una jornada dedicada a la negociació col·lectiva. A la primera taula farem balanç de la capacitat de CCOO per intervenir en tots els àmbits de negociació i concertació durant el difícil any 2020, i farem les propostes per afrontar la negociació col·lectiva del pròxim any en la complicada situació sanitària i econòmica que ens trobarem el 2021. Hi participaran Cristina Torre i Mari Cruz Vicente, secretàries d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya i de la Confederació Sindical de CCOO d’Espanya, respectivament. Aquesta taula tindrà el format de videoconferència (a través de Google Meet), la convocaran les federacions i està dirigida a negociadors i negociadores.

La segona taula, a partir de les 11.15 h, serà oberta a tothom i retransmesa mitjançant reproducció en continu pel YouTube de CCOO de Catalunya. Hi analitzarem la nova llei de treball a distància des de l’àmbit jurídic amb el professor Albert Pastor (UAB), explicarem les propostes sindicals per a la negociació del teletreball als convenis i acords d’empresa, i plantejarem alguns dels reptes de la implementació del teletreball.

En aquest enllaç trobareu el programa de la jornada. https://www.ccoo.cat/pdf_documents/2020/programa_jornada_nc_2020.pdf