XV Escola de Dones de CCOO de Catalunya

Demà dijous, 22 d’octubre, a partir de les 9.30 h, per YouTube

Demà dijous, 22 d’octubre, la Secretaria de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya organitza la XV Escola de Dones del sindicat, amb el lema “Les tecnologies i el gènere”.

Es farà demà a partir de les 9.30 h des la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16) de manera telemàtica pel canal de YouTube (https://youtu.be/CI6BL1d8k74). La inauguració anirà a càrrec d’Alba Garcia, secretària de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya, i de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya. Després hi haurà la conferència inaugural “La tecnologia té sexe? I gènere?”,amb Thais Ruiz de Alda, experta en innovació digital i fundadora i presidenta de Digital Fems (10 h), i el diàleg “Dones, mercat de treball, recerca i tecnologies, relacions de gènere” (11h) i la taula rodona “Polítiques sindicals amb ulls de dones per a la recuperació” (12.30 h), i finalment la clausura amb Alba Garcia (13.30 h).

L’escola vol ser un espai de reflexió, especialment des de la mirada de les dones, sobre com es pensen i es dissenyen els processos tecnològics, la digitalització des del punt de vista de les seves potencialitats i els seus usos o la robòtica en els processos productius.

Trobareu més informació i el programa a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 d’octubre de 2020