CCOO exigeix a Iberpotash participar en la investigació de l’accident i en el grup d’experts per avaluar les mesures de seguretat a la mina de Sallent

El sindicat reclama a l’empresa el manteniment de l’ocupació

CCOO d’Indústria exigeix a la direcció d’Iberpotash participar en la investigació de l’accident ocorregut ahir a la mina de Vilafruns (Sallent), així com en el grup d’experts que vol nomenar l’empresa per reavaluar les mesures de seguretat de la mina. CCOO volem tenir veu i ser proactius en les accions que s’hagin de prendre per millorar les mesures de prevenció actuals per garantir la seguretat de les persones que treballen a la mina i evitar que es produeixin nous accidents.

Després de l’accident mortal ocorregut ahir, la direcció d’Iberpotash va comunicar la seva decisió d’aturar la producció de la mina sense data per investigar les causes de l’accident i nomenar un grup d’experts internacional per reavaluar les mesures de seguretat i acordar les accions de futur que cal prendre a la mina.

Així mateix, CCOO instem la direcció d’Iberpotash que les accions o mesures que es prenguin no tinguin cap repercussió en l’ocupació de les subcontractes que operen a la mina de Sallent.