CCOO de Catalunya dona suport a les noves restriccions sobre el treball en les activitats no essencials

CCOO considera que la màxima prioritat és fer front a l’emergència sanitària. Des del començament de la crisi, CCOO s’ha posat al servei de la salut de la població, seguint escrupolosament les indicacions de l’autoritat sanitària i així ho farem també en aquesta ocasió

CCOO reclama mesures de protecció per a totes les persones que han de seguir treballant en els serveis essencials perquè la seva salut és tan important com la de la resta de la població. Actuarem amb tots els instruments al nostre abast per fer complir els protocols de seguretat adequats en cada cas.

CCOO valora que el Govern aprovi un permís retribuït per a aquest període i s’organitzarà per negociar la recuperació dels dies de permís retribuït que es posen en vigor dilluns, sempre amb l’objectiu de salvar els llocs de treball i evitar els acomiadaments.

Així mateix, continuarem treballant per solucionar tots els dubtes i conflictes que puguin sorgir en el compliment d’aquest decret.

Esperem que l’ampliació del confinament serveixi per frenar el contagi i reduir la pressió al sistema sanitari, perquè aquest sigui més eficaç en la seva tasca d’intentar curar les persones malaltes. Confiem també que les conseqüències positives d’aquesta mesures i aquest esforç col·lectiu es vegin aviat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de març de 2020