CCOO de Catalunya organitza a Barcelona dues accions de denúncia per reivindicar la igualtat al món del treball

Demà divendres, 6 de març, presentació de primeres denúncies a empreses per incompliment en matèria de plans d’igualtat (10 h), i marxa de columnes i concentració davant Foment del Treball (12 h)

Davant la proximitat del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones, CCOO de Catalunya ha organitzat a Barcelona dues accions de denúncia per reivindicar la igualtat al món del treball, demà divendres, 6 de març.

D’una banda, demà a les 10 hores es farà una presentació de les primeres denúncies a empreses per incompliment en matèria de plans d’igualtat a la Inspecció de Treball i a la seu del Departament de Treball (c. Sepúlveda, 148-150), amb delegades d’aquestes empreses i membres de les secretaries de Dones i Polítiques LGTBI i d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya.

De l’altra, demà des de les 11 hores s’organitzaran tres columnes de delegades i delegats que confluiran a les 12 hores a la seu de Foment del Treball (Via Laietana, 32). La primera columna, de la Federació de Serveis, sortirà de plaça Catalunya i baixarà per l’avinguda del Portal de l’Àngel repartint fulls volants informatius. La segona columna, amb delegades de CCOO d’Indústria i la Federació de Construcció i Serveis, sortirà de la plaça Urquinaona i baixarà per la Via Laietana. La tercera columna, amb persones de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC), Federació de Sanitat, Federació d’Educació i Federació de Pensionistes i Jubilats, sortirà des de Correos i pujarà per la Via Laietana.

En acabar la concentració a Foment del Treball, Alba Garcia, secretària de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya atendran la premsa.

El conjunt total d’actes de CCOO per al 8 de Març es pot consultar a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de març de 2020

Agenda:
Divendres, 6 de març, de 2020

a les 10.00 hores (presentació denúncies)
Dept. Treball – c. Sepúlveda, 148-150. Barcelona

a les 12.00 hores (confluència de columnes)
Foment del Treball – Via Laietana, 32. Barcelona