Es farà demà divendres, 21 de febrer

CCOO sol·licita una reunió urgent del Comitè de Seguretat de Repsol Petróleo arran de l'emissió de gas d'avui

Avui dijous, sobre les 10.30 hores, a Repsol Petróleo de la Pobla de Mafumet (Polígon Nord de Tarragona) s’ha fet una maniobra de purga en un tanc i s’ha produït una emissió de gas sulfhídric que ha provocat que saltessin les alarmes dels detectors a Constantí. Això ha suposat l’activació del PLASEQCAT (desactivat al migdia d’avui) i el confinament de la població de Constantí.

CCOO ha sol·licitat una reunió d’urgència del Comitè de Seguretat i Salut Intercontractes de Repsol Petróleo per esclarir les causes de l’incident, els seus efectes i les mesures preventives que cal prendre. Precisament, es dona el cas que l’incident ha passat el dia després de convocar-se la vaga a la petroquímica de Tarragona per exigir més seguretat i menys precarietat.

La reunió, amb la direcció i la resta de representació sindical, serà demà divendres, 21 de febrer, a les 13 hores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de febrer de 2020