CCOO sol·licita una reunió urgent del Comitè de Seguretat de Repsol Petróleo arran de l’emissió de gas d’avui

Es farà demà divendres, 21 de febrer

Avui dijous, sobre les 10.30 hores, a Repsol Petróleo de la Pobla de Mafumet (Polígon Nord de Tarragona) s’ha fet una maniobra de purga en un tanc i s’ha produït una emissió de gas sulfhídric que ha provocat que saltessin les alarmes dels detectors a Constantí. Això ha suposat l’activació del PLASEQCAT (desactivat al migdia d’avui) i el confinament de la població de Constantí.

CCOO ha sol·licitat una reunió d’urgència del Comitè de Seguretat i Salut Intercontractes de Repsol Petróleo per esclarir les causes de l’incident, els seus efectes i les mesures preventives que cal prendre. Precisament, es dona el cas que l’incident ha passat el dia després de convocar-se la vaga a la petroquímica de Tarragona per exigir més seguretat i menys precarietat.

La reunió, amb la direcció i la resta de representació sindical, serà demà divendres, 21 de febrer, a les 13 hores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de febrer de 2020