Acte de l’Àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya en el marc de la segona Assemblea sindical oberta (ASO)

Demà dimarts, 11 de febrer, a les 18 h, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani)

Entre gener i juny de 2020, CCOO de Catalunya organitza la denominada segona Assemblea sindical oberta (ASO), un espai de trobada per a la deliberació amb unes línies per al debat estratègiques, amb voluntat de construir el futur amb el sindicat. Es faran assemblees a diverses poblacions catalanes i cap al mes de juny hi haurà una assemblea final a Barcelona.

Demà dimarts, 11 de febrer, a les 18 hores, en el marc d’aquesta Assamblea sindical oberta, l’Àmbit LGTBI de CCOO organitza una trobada a l’Espai l’Assemblea de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani).

L’acte, conduït per Marta Ortega, tècnica d’igualtat a la Unitat d’Igualtat de la Universitat de Barcelona (UB), agent d’igualtat i investigadora de Tàcita Muta a la UB, servirà de pluja d’idees per reivindicar que el lloc de treball sigui un espai de llibertat respectuós, lliure i sense prejudicis ni discriminacions.

La informació de la trobada es troba a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de febrer de 2020