CCOO lamentem profundament l’accident ocorregut ahir a l’empresa IQOXE i denunciem que el PLASEQCAT ha fallat

Avui hem convocat una aturada a les 12 h, a les empreses dels polígons petroquímics de Tarragona, en solidaritat amb les víctimes d’aquest lamentable succés

CCOO d’Indústria de Catalunya lamentem profundament l’accident ocorregut ahir a l’empresa IQOXE, de Tarragona, com a conseqüència del qual hi ha vuit persones ferides de diferent consideració i dues persones mortes. CCOO seguim amb la màxima atenció les informacions que van arribant, així com les tasques dels equips d’emergència.

Davant d’aquest lamentable succés, CCOO d’Indústria de Tarragona convoca avui, 15 de gener, a les 12 hores, conjuntament amb FICA-UGT, una aturada de mitja hora a les portes de les empreses dels polígons petroquímics nord i sud de Tarragona, en solidaritat amb els companys ferits i les dues víctimes mortals. Amb aquesta aturada també volem denunciar, com fa temps que estem fent, la creixent precarització de les condicions laborals al sector, que afecta greument la seguretat, així com les evidents ineficiències del PLASEQCAT.

Així mateix, CCOO d’Indústria reunirem divendres la Coordinadora de delegades i delegats dels polígons petroquímics de Tarragona per decidir quines mesures i accions cal emprendre. S’està valorant convocar una vaga general als polígons petroquímics de Tarragona i una mobilització per exigir més seguretat a les administracions i a la patronal AEQT, unes accions que haurà d’aprovar la coordinadora.