Díptic ‘Com intervenir en l’exposició als riscos ergonòmics’

Díptic informatiu per a delegats i delegades de prevenció inclòs en la convocatòria d’accions transversals AT2018-0083

Els trastorns musculoesquelètics són la causa més freqüent d’incapacitat temporal i, en molts casos, tenen un origen laboral que no és reconegut per l’empresari i/o la mútua, de manera que es deriven al sistema públic de salut i són tractats com una contingència comuna.

Aquestes malalties suposen per a moltes persones la pèrdua de qualitat de vida i el patiment de dolor que, després d’un temps, únicament es poden pal·liar mitjançant el consum de medicaments, etc.

En l’origen dels trastorns musculoesquelètics es troba la falta d’implantació de mesures preventives davant els riscos d’origen ergonòmic.

Per això, es fa fonamental la intervenció sindical dels delegats i delegades de CCOO a la prevenció dels trastorns musculoesquelètics a l’empresa.

Feu clic per veure:

Finançat per:
Ministerio de Trabajo, Migraciones y Seguridad Social. Fundación Estatal para la Prevención de Riesgos Laborales.