Díptic informatiu per a delegats i delegades de prevenció inclòs en la convocatòria d'accions transversals AT2018-0082

Díptic 'Addiccions a l'entorn laboral. Seguiment i prevenció en el treball'

Foto La societat actual s’enfronta a grans reptes, socials i de salut pública com a conseqüència del consum inadequat de substàncies que poden generar dependència, i l’àmbit laboral no es aliè a aquesta situació.

Estudis epidemiològics actuals demostren que en general els consums d'aquesta mena de substàncies ha disminuït en els últims anys entre les persones treballadores. Encara que alguns col·lectius (cambreres de pis, treballadores de geriatria, etc.) han augmentat el consum de substàncies altament addictives: ansiolítics, fàrmacs pel dolor per trastorns musculosquelètics, etc.

Feu clic per veure:
- El díptic 'Addiccions a l'entorn laboral. Seguiment i prevenció en el treball' (en català)
- el díptic 'Adicciones en el entorno laboral. Seguimiento y prevención en el trabajo' (en castellà)

Finançat per:
Ministerio de Trabajo, Migraciones y Seguridad Social. Fundación Estatal para la Prevención de Riesgos Laborales.
16/12/2019