Jornada de negociació col·lectiva “Els temps a l’ofensiva. La gestió democràtica del temps de treball per a la transformació social i la transició justa”

Demà dimarts, 19 de novembre, a partir de les 9.15 hores, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16)

Demà dimarts, 19 de novembre, a partir de les 9.15 hores, a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), la Secretaria d’Acció Sindical del sindicat organitza la jornada de negociació col·lectiva “Els temps a l’ofensiva. La gestió democràtica del temps de treball per a la transformació social i la transició justa”.

Començarà a les 9.15 hores, amb presentació per part de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i balanç de negociació col·lectiva a càrrec de Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya. Després hi haurà una intervenció sobre temes relacionats amb el temps de treball (9.45 hores) i una altra sobre la reivindicació de CCOO per a la negociació col·lectiva del 2020 i l’eix estratègic del temps de treball (11.00 hores). Tot seguit les taules sindicals 1, “Criteris salarials i retributius, igualtat de gènere, cogestió del temps de treball i gestió de la diversitat” (11.30 hores) i “Dret a la desconnexió, teletreball, drets individuals en la gestió del temps de treball, salut laboral, digitalització i formació contínua, i mobilitat sostenible” (12.30 hores), i finalment la cloenda amb Cristina Torre (13.30 hores).

Podeu veure el programa de la jornada a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de novembre de 2019