Gran concentració en defensa dels llocs de treball a Prysmian Group, TE Connectivity i Microson

Aquest dimecres, 9 d’octubre, davant el Parlament de Catalunya

Davant els diferents expedients de regulació d’ocupació que s’han presentat les darreres setmanes als sectors industrials, CCOO d’Indústria convoca una concentració en defensa de la indústria i dels llocs de treball aquest dimecres, 9 d’octubre, a les 17 h, davant el Parlament de Catalunya.

En aquesta mobilització hi participaran les treballadores i treballadors de les plantes de General Cable de Manlleu i Montcada i Reixac, que han convocat vaga coincidint amb aquesta jornada; les treballadores i treballadors de Microson, que també faran vaga aquest dia, i els membres del Comitè d’Empresa de TE Connectivity, de Montcada i Reixac.

L’objectiu de la concentració és demanar el suport del Parlament perquè intercedeixi davant les multinacionals Prysmian Group (que ha comprat General Cable), el Grup Amplifon i TE Connectivity en defensa de l’ocupació i de la continuïtat industrial de les plantes afectades.