Les treballadores i treballadors de General Cable es mobilitzen contra el tancament de la planta de Manlleu

Les treballadores i treballadors de General Cable (ara Prysmian) de Manlleu, reunits avui en assemblea, han decidit iniciar un calendari de mobilitzacions contra l’ERO que ha presentat la multinacional Prysmian Group per tancar la planta i acomiadar tota la plantilla. CCOO d’Indústria de Catalunya i CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona donem suport a aquestes mobilitzacions.

Aquest divendres, 4 d’octubre, a les 13 h, el comitè d’empresa i una representació de CCOO es reuniran amb l’alcalde de Manlleu per demanar el suport del consistori en la defensa de la continuïtat de l’activitat de la planta i dels llocs de treball, i per instar-lo a intercedir davant la multinacional perquè faci marxa enrere en aquesta decisió.

El dissabte 5 d’octubre s’ha convocat una manifestació contra l’ERO i en defensa dels llocs de treball. Sortirà a les 11 hores des de la fàbrica (carrer de Santiago Rossinyol, 63) i anirà fins a l’Ajuntament de Manlleu. CCOO acompanyarem en aquesta manifestació i fem una crida a la ciutadania i entitats de Manlleu a sumar-s’hi en solidaritat amb les treballadores i treballadors de General Cable. Encapçalarà la delegació de CCOO el secretari general de la Federació d’Indústria de Catalunya, José Antonio Hernàndez i el secretari general a Osona, Vallès Oriental i Maresme, Gonzalo Plata.