CCOO organitza juntament amb UGT i Fridays for Future una assemblea de delegats i delegades a Barcelona amb el lema “Preservar el planeta des del lloc de treball. Per una transició justa”

Demà divendres, 27 de setembre, CCOO participa en les mobilitzacions pel clima amb una assemblea al matí i en la manifestació a la tarda a Barcelona

CCOO de Catalunya participarà demà divendres, 27 de setembre, a les mobilitzacions pel clima que impulsa Fridays for Future a tot el món.

Així, demà a les 10.30 hores, a la plaça del Rei de Barcelona, es farà una assemblea conjunta de delegats i delegades de CCOO i UGT, juntament amb Fridays for Future, amb el lema “Preservar el planeta des del lloc de treball. Per una transició justa”. Les principals intervencions de l’assemblea aniran a càrrec de les seccions juvenils d’ambdós sindicats i del moviment Fridays for Future.

I per la tarda, a les 18 hores, CCOO de Catalunya participarà en la manifestació unitària Fridays for Future que començarà als Jardinets de Gràcia de Barcelona.

En ambdues mobilitzacions, hi participarà Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de setembre de 2019

Agenda:
Divendres, 27 de setembre, de 2019

a les 10.30 hores (assemblea)
Plaça del Rei. Barcelona

a les 18.00 hores (manifestació)
Jardinets de Gràcia. Barcelona