CCOO convoca mobilitzacions a ServiAide (Grup Zurich) per aturar l’acomiadament de 224 persones

Demà divendres, 20 de setembre, convocada vaga parcial en el servei d’atenció al client del Grup Zurich

Iniciades les negociacions de l’ERO a ServiAide (Grup Zurich) a partir de la documentació i argumentació presentada per l’empresa, CCOO a la mesa negociadora manifesta que hi ha marge per reduir considerablement el nombre de persones afectades davant els plans de negoci del Grup Zurich. Per això CCOO ha convocat vaga parcial de 4 hores per a demà divendres, 20 de setembre (amb una concentració a Barcelona i amb un recorregut entre les seus de Zurich des de l’avinguda Diagonal, 427, a les 9 hores, per anar al carrer Aribau, 197, i pujar fins a Via Augusta, 200), i concentracions davant ServiAide a l’Hospitalet per als propers dies 24 i 25, per forçar un canvi en les pretensions de l’empresa.

CCOO comunica que en les sessions negociadores realitzades, l’empresa ha anat modificant les seves propostes i  en aquest moment es troba amb un increment en les indemnitzacions que ofereixen i una lleu rebaixa de les persones afectades, ja que  ha indicat la possible reubicació d’una trentena de persones en altres empreses del grup.

CCOO destaca que és paradoxal que una empresa que té una campanya amb el lema “MujeresImparables” plantegi la mesura que afecta la desaparició de 224 llocs de treball dels quals 185 (el 82%) són dones.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de setembre de 2019