CCOO organitza una jornada sobre novetats jurídiques en matèria d’igualtat i de registre de jornada de treball

El dilluns, 16 de setembre, a partir de les 10 hores

CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central organitza el proper dilluns, 16 de setembre, la jornada “Canvis legislatius, eines contra la precarietat: plans d’igualtat i registre de jornada”. L’acte tindrà lloc a partir de les 10 hores a la sala d’actes de la Facultat de Veterinària de la UAB, Edifici V. Travessera dels Turons, Bellaterra.

Amb aquesta jornada, el sindicat vol informar els delegats i delegades i analitzar les darreres novetats jurídiques en matèria d’igualtat (RDL 06/2019) i de registre de la jornada de treball (RDL 08/2019).

CCOO vol facilitar el coneixement dels darrers canvis legislatius i proporcionar les estratègies i les orientacions d’acció sindical per implementar la normativa a les empreses.

Intervindran en la jornada Juan Montesinos Andrade, secretari general de la Secció Sindical de CCOO de la UAB; Manuel Blas Jiménez Roldán, advocat del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya, i Ramón González Monroy, responsable d’Acció Sindical de Serveis de CCOO de Catalunya. La cloenda anirà a càrrec d’Enrique Rodríguez Ruiz, secretari general de la Unió Intercomarcal del Vallès Occidental – Catalunya Central. Presentarà l’acte i en farà la moderació Tània Pérez Díaz, responsable d’Assessorament de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central.